Naše protože


Bojíme se více o budoucnost našich dětí nebo o zvířata a rostliny? Velký průzkum Naše protože ukazuje, co Češi chtějí na planetě chránit nejvíce
Češi se strachují o budoucnost krajiny
i celé planety, se svými obavami ale rozhodně nesedí potichu v koutě.
Hned 9 z 10 totiž uvedlo, že se na zlepšení současné situace
aktivně podílí. Důvodů, proč tak činí, jsou stovky.
Vyplynulo to z průzkumu Ochrana přírody od agentury Behavio,
který si zadala společnost McDonald’s.
Průzkum, který je unikátní jak svým rozsahem,
tak i množstvím sesbíraných kvalitativních poznatků,
vznikl v souvislosti s kampaní Naše protože,
v rámci které společnost McDonald’s představuje svoji
filozofii společensky odpovědného podnikání s hlavním důrazem
na ohleduplnost k přírodě. Komunikace je zaměřena na důvody,
proč nám není lhostejná a snažíme se ji chránit. Kampaň také ukazuje,
že pokud každý den změníme i jen drobná a na první pohled bezvýznamná
rozhodnutí či návyky, můžeme ke zlepšení současné situace významně přispět všichni.
„Udržitelné podnikání je dlouhodobě jedním z hlavních pilířů
společnosti McDonald’s, a to nejen ve světě, ale i u nás,“
říká Jitka Pajurková, ředitelka komunikace a PR McDonald’s ČR a SK.
„Kampaň Naše protože spouštíme hlavně proto, že si uvědomujeme,
že ochrana přírody je naprosto klíčová nejen pro současnost,
ale hlavně pro budoucnost nás všech. Jak ukázal průzkum agentury
Behavio, tento názor s námi sdílí majorita Čechů,
vždyť celých 90 % oslovených uznává, že má či může mít
na stav přírody vliv a že více než čtvrtina z nich se
třeba snaží objednávat si jídlo tam, kde jej dostanou
v ekologickém obalu. Ačkoliv jsou pro nás stanoviska odborníků
velmi důležitá, v kampani se chceme zaměřit především na důvody,
proč přírodu chrání naši zákazníci a Češi obecně,“ dodává Jitka Pajurková.


Napiš své protože
Napiš nám, proč právě tobě záleží na naší přírodě, okolní krajině nebo planetě Zemi. Každé protože je správné.