FAQ
Nepřišel mi e-mail s kódem pro dvoufázové ověření.
Nepřišel mi e-mail s kódem pro dvoufázové ověření.
Zkontroluj, jestli e-mail nepřišel do spamu a případně požádej o opětovné zaslání kódu. Pokud kód nepřichází, ověř si, jestli máš účet registrovaný pod správným e-mailem.
Vlastním telefon Honor/Huawei a aplikaci McDonald's
nemůžu najít ke stažení.
Vlastním telefon Honor/Huawei a aplikaci McDonald's nemůžu najít ke stažení.
Naše aplikace je dostupná v oficiálním obchodu Google Play/App Store. Instalace z jakéhokoliv jiného zdroje není povolena.
Musím využívat dvoufázové ověření?
Musím využívat dvoufázové ověření?
Ano, funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k dalšímu vývoji aplikace.
Jak často se mění nabídka kuponů?
Jak často se mění nabídka kuponů?
Kupony se pravidelně obměňují, někdy i každý týden. Platnost některých nabídek může být omezená na jeden den.
Proč nevidím své kupony?
Proč nevidím své kupony?
Ujisti se prosím že jsi přihlášený/á. Aby kupony v appce správně fungovaly, potřebujeme také tvůj souhlas s podmínkami užití. A to nejen pro Česko, ale i pro profily všech dalších zemí do kterých jsi se v appce přihlásil/a. Nabídky se ti opět zobrazí, když se přepneš do jedné ze zemí, které jsi navštívil/a a podmínky v ní schválíš.
Proč vidím jiné kupony než někdo jiný?
Proč vidím jiné kupony než někdo jiný?
Nabídka kuponů je šitá na míru na základě vašich preferencí, proto má každý uživatel jiné kupony.
Potřebuji obnovit zapomenuté heslo. Jak na to?
Potřebuji obnovit zapomenuté heslo. Jak na to?
V sekci „Účet“ klikni na „Zapomněl jsi heslo?“. Na registrovaný e-mail ti pak pošleme nové.
Nejde mi načíst QR kód u kuponu.
Nejde mi načíst QR kód u kuponu.
Zkus naskenovat kupon z jiného úhlu. Pokud se to ani tak nepovede, pod QR kódem je číselný údaj, který můžeš nadiktovat obsluze nebo ho zadat na kiosku.
Dají se kupony využít i na McDrive?
Dají se kupony využít i na McDrive?
Ano, pokud není u konkrétního kuponu přímo uvedeno, že ho nelze uplatnit na McDrive.
Dají se kupony využít při objednávce přes
McDelivery?
Dají se kupony využít při objednávce přes McDelivery?
Kupony lze využít pouze pro nákup v restauraci (případně v McDrive). U některých může být nákup omezený, např. jen na samoobslužný kiosek.
Kde najdu kupon za anketu Váš názor?
Kde najdu kupon za anketu Váš názor?
Odměnu za vyplněnou anketu najdeš mezi ostatními kupony.
Nestihl/a jsem včas uplatnit kód z kuponu Váš názor.
Je možno jej vygenerovat znovu?
Nestihl/a jsem včas uplatnit kód z kuponu Váš názor. Je možno jej vygenerovat znovu?
Bohužel ne. Po uvedeném datu je kód neplatný.
Kolik kuponů z aplikace je možno uplatnit v rámci
jedné objednávky?
Kolik kuponů z aplikace je možno uplatnit v rámci jedné objednávky?
V rámci jednoho nákupu můžeš uplatnit neomezené množství kuponů (pokud u individuálních kuponů není uvedeno jinak). Během jednoho nákupu ale nelze uplatnit kupony z více zařízení.
Je možno uplatnit slevový kupon z aplikace i po
vypršení jeho platnosti?
Je možno uplatnit slevový kupon z aplikace i po vypršení jeho platnosti?
Kupon lze využít pouze do konce jeho platnosti.
Mohu jeden kupon využít vícekrát?
Mohu jeden kupon využít vícekrát?
Každý kupon je možné využít jen jednou.
Proč má aplikace tak složité bezpečnostní opatření?
Proč má aplikace tak složité bezpečnostní opatření?
Stále pracujeme na tom, aby bylo používání aplikace co možná nejpohodlnější. Funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k jejímu dalšímu vývoji.
Proč nejde uplatnit kupony z více zařízení v jedné
objednávce?
Proč nejde uplatnit kupony z více zařízení v jedné objednávce?
Bohužel v současné chvíli toto systém neumožňuje. V jedné objednávce lze vždy uplatnit kupony pouze z jednoho zařízení.
Mám telefon Xiaomi, Redmi nebo Poco a appku nemůžu
spustit.
Mám telefon Xiaomi, Redmi nebo Poco a appku nemůžu spustit.
Aplikaci je možné spustit pouze na zařízení s globální verzí systému. Pokud má tvůj telefon systém určený pro indický nebo čínský trh, aplikace ti bohužel fungovat nebude.
U většiny chyb se ti zobrazí jen obecná chybová zpráva „Ups! Něco se pokazilo!“. Řešení záleží na chybovém kódu, který se ti zobrazí. Tady je seznam těch nejčastějších chyb. K interpretaci chyby pomocí kódu je potřeba pouze první písmeno a číslice z kódu.
Kód | Řešení |
---|---|
N2, N3(PLX-429), N5 | V současné době máme problémy se sítí. Zkus to prosím později. |
N1 | Zařízení ztratilo připojení k síti. Zkontroluj, zda je připojeno k internetu, a zkus to znovu. |
N8 (PLX-457) | Nainstaluj si z App Store nebo Google Play nejnovější verzi aplikace. |
N4 (PLX-403), N6 (PLX-500), N7 (PLX-0) | V současné době máme problémy se serverem. Zkus to prosím znovu později. Pokud problém přetrvá, kontaktuj pripominky@cz.mcd.com. |
D1, D3, D4, D6, E2, E3, E4, E5 | Restartuj aplikaci. V případě, že potíže přetrvají, zkus aplikaci přeinstalovat. Když nepomůže ani to, restartuj telefon. Pokud problém trvá, kontaktuj pripominky@cz.mcd.com. |
D5, S4 | Zdá se, že na tomto zařízení není správné nastavení času a data. Zkontroluj ho prosím a zkus to znovu. |
D7, D8 | Tvoje zařízení Apple tuto aplikaci nepodporuje. Použij prosím jiné. |
D2 |
Pro Android: Zařízení neprošlo
bezpečnostní kontrolou. Ujisti se, že používáš
oficiální verzi operačního systému a že zařízení
není rootováno. V aplikaci Google Play aktivuj
funkci „Play Protect“. Pro iOS: Aplikace neprošla bezpečnostní kontrolou. Stáhni si přes Apple Store update. Pro Xiomi: Aktualizuj operační systém zařízení na nejnovější verzi. |
A1 | Zkus to prosím znovu později. Pokud problém přetrvá, přeinstaluj aplikaci. |
S1, S2 | Byly na zařízení provedeny technické změny? Nepodporujeme telefony, u kterých došlo k manipulaci s operačním systémem. |
S3 | Zdá se, že aplikace byla nainstalována z neznámého zdroje. Nainstaluj prosím z Google Play nebo App Store oficiální verzi. |
E1 | Tento obsah již neexistuje. Zkus to prosím znovu později. Pokud problém přetrvá, kontaktuj pripominky@cz.mcd.com. |