Zkontroluj, jestli e-mail nepřišel do spamu a případně požádej o opětovné zaslání kódu. Pokud kód nepřichází, ověř si, jestli máš účet registrovaný pod správným e-mailem.
Naše aplikace je dostupná v oficiálním obchodu Google Play/App Store. Instalace z jakéhokoliv jiného zdroje není povolena.
Ano, funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k dalšímu vývoji aplikace.
Kupony se pravidelně obměňují, někdy i každý týden. Platnost některých nabídek může být omezená na jeden den.
Ujisti se prosím že jsi přihlášený/á. Aby kupony v appce správně fungovaly, potřebujeme také tvůj souhlas s podmínkami užití. A to nejen pro Česko, ale i pro profily všech dalších zemí do kterých jsi se v appce přihlásil/a. Nabídky se ti opět zobrazí, když se přepneš do jedné ze zemí, které jsi navštívil/a a podmínky v ní schválíš.
Nabídka kuponů je šitá na míru na základě vašich preferencí, proto má každý uživatel jiné kupony.
V sekci „Účet“ klikni na „Zapomněl jsi heslo?“. Na registrovaný e-mail ti pak pošleme nové.
Zkus naskenovat kupon z jiného úhlu. Pokud se to ani tak nepovede, pod QR kódem je číselný údaj, který můžeš nadiktovat obsluze nebo ho zadat na kiosku.
Ano, pokud není u konkrétního kuponu přímo uvedeno, že ho nelze uplatnit na McDrive.
Kupony lze využít pouze pro nákup v restauraci (případně v McDrive). U některých může být nákup omezený, např. jen na samoobslužný kiosek.
Odměnu za vyplněnou anketu najdeš mezi ostatními kupony.
Bohužel ne. Po uvedeném datu je kód neplatný.
V rámci jednoho nákupu můžeš uplatnit neomezené množství kuponů (pokud u individuálních kuponů není uvedeno jinak). Během jednoho nákupu ale nelze uplatnit kupony z více zařízení.
Kupon lze využít pouze do konce jeho platnosti.
Každý kupon je možné využít jen jednou.
Stále pracujeme na tom, aby bylo používání aplikace co možná nejpohodlnější. Funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k jejímu dalšímu vývoji.
Aplikaci stále vyvíjíme a pracujeme na nových funkcích, které ti do budoucna zpříjemní tvůj nákup.
Aplikaci stále vyvíjíme a pracujeme na nových funkcích, které ti do budoucna zpříjemní tvůj nákup.
Za jakýkoliv samostatně zakoupený kávový nápoj máš možnost získat virtuální razítko, pokud naskenuješ unikátní kód tvé věrnostní karty v aplikaci. Kód věrnostní karty můžeš naskenovat v samoobslužném kiosku nebo na pokladně.
Kupon nalezneš v aplikaci mezi ostatními kupony. Platnost kuponu najdeš po jeho rozkliknutí.
Bohužel v současné chvíli toto systém neumožňuje. V jedné objednávce lze vždy uplatnit kupony pouze z jednoho zařízení.
Aplikaci je možné spustit pouze na zařízení s globální verzí systému. Pokud má tvůj telefon systém určený pro indický nebo čínský trh, aplikace ti bohužel fungovat nebude.
Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému a že zařízení není rootováno. V aplikaci Google Play aktivuj funkci „Play Protect“ (najdeš ji, když klikneš vpravo nahoře na svůj profil). Funkce slouží ke skenování zařízení a najde např. škodlivé aplikace, které by mohly být příčinou problému. K interpretaci chyby pomocí kódu je potřeba pouze první písmeno a číslice z kódu.

Kód | Řešení |
---|---|
D2-401.1 | Zařízení neprošlo bezpečnostní kontrolou. Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému a že zařízení není rootováno. V aplikaci Google Play aktivuj funkci „Play Protect“ (najdeš ji, když klikneš vpravo nahoře na svůj profil). Funkce slouží ke skenování zařízení a najde např. škodlivé aplikace, které by mohly být příčinou problému. |
D3-401.3 | Zařízení neprošlo bezpečnostní kontrolou. Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému, že zařízení není rootováno a že nemáš nainstalované žádné škodlivé aplikace. |
E1 | Ujisti se, že máš nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pokud problém přetrvává, zkus to, prosím, později. |
E2 | Tato sekce vyžaduje připojení k internetu. |
E3 | Tato nabídka již byla uplatněna pomocí jiného účtu na tomto zařízení. |
Tato e-mailová adresa je už zaregistrovaná. Zkus to, prosím, znovu s jiným e-mailem. | |
Toto telefonní číslo je už zaregistrované. Zkus to, prosím, znovu s jiným číslem. | |
E4 | Je nám líto, ale zdá se, že tady právě teď není nic k vidění. Zkus to, prosím, za několik minut znovu. |
E-mailová adresa nebyla nalezena. | |
E9 | Zdá se, že nastavení času na tomto zařízení není správné. Zkontroluj, prosím, nastavení času a data a zkus to znovu. |
E10 | Tvůj účet byl uzamčen. Kontaktuj nás, prosím. |
E12 | Nainstalovaná verze aplikace není aktuální. Stáhni si novou verzi a zkus to znovu. |
E13 | Nainstalovaná verze Google Play není aktuální. Aktualizuj si prosím službu Google Play. |
Q1 Q2 Q3 Q4 |
Vypadá to, že toto zařízení je rootováno. Odinstaluj, prosím, všechny aplikace používané k rootování a zkus to znovu. |
W0 W1 W2 |
Zdá se, že aplikace byla nainstalována z neznámého zdroje. Nainstaluj, prosím, oficiální verzi z Google Play. |
U většiny chyb se ti zobrazí jen obecná chybová zpráva „Ups! Něco se pokazilo!“. Řešení záleží na chybovém kódu, který se ti zobrazí. Tady je seznam těch nejčastějších chyb.

Kód | Řešení |
---|---|
DIF400 | Problém může být způsoben chybou v aplikaci. Zkus to, prosím, znovu později. |
DIF400.4 | Nastavení času na zařízení není správné. Přepni si hodiny na automatické a zkus to znovu. |
DIF401.2 | Aplikace neprošla bezpečnostní kontrolou. Stáhni si update přes Apple Store. Příčinou problému může být i chybějící bezpečnostní klíč. Po uplynutí posledního dne v měsíci bude aplikaci povolen nový. |
DIF403 | Bezpečnostní klíč aplikace byl ztracen z důvodu obnovení továrního nastavení nebo obnovení zálohy. Po uplynutí posledního dne v měsíci bude aplikaci povolen další bezpečnostní klíč. |
NET-VAL-401 | Restartuj aplikaci. Pokud problém přetrvá, zkus aplikaci přeinstalovat. Když nepomůže ani to, restartuj telefon. |
NET-VAL-403 | Na telefonu došlo k obnovení továrního nastavení, nebo že ses nedávno přihlásil/a na novém zařízení. Počkej, prosím, do prvního dne nadcházejícího měsíce a pak to zkus znovu, případně přeinstaluj aplikaci. |
NET-VAL-500 | V současné době máme problémy se sítí. Zkus to, prosím, později. |
NET-AKA-403 | Zkus to, prosím, znovu za pár dní. |
URL-NCI URL-UUN-1005 |
Zařízení ztratilo připojení k síti. Zkontroluj, zda je připojeno k internetu, a zkus to znovu. |
IAE-AFU | Stáhni si nejnovější verzi aplikace z App Store. |
IAE-ATU | K dalšímu používání aplikace bude nutné přijmout aktuální podmínky. |
IAE-AJB | Byly na zařízení provedeny technické změny? Nepodporujeme telefony, u kterých došlo k manipulaci s operačním systémem. |
IAE-DNT | Zkus přeinstalovat aplikaci. |
TOK-TNR TOK-TTI TOK-TRT TOK-TMR AVE-AER |
Restartuj aplikaci. Pokud problém přetrvá, zkus aplikaci přeinstalovat. Když nepomůže ani to, restartuj telefon. |
GEN-GNC | Ověř, zda je telefon připojený k internetu. |
MLE-LOF | Nabídka již není k dispozici. |
MLE-NST | Nastav hodiny v telefonu na automatické. |
PLX | Zkus to, prosím, znovu později. Pokud problém přetrvá, přeinstaluj aplikaci. |