9. duben 2019
Praha – 9. 4. 2019 Společnost McDonald's završila testování burgerů na míru. Ve všech restauracích budou mít od nynějška zákazníci možnost si do svého prémiového burgeru přidat až 6 různých ingrediencí. Samozřejmostí je i možnost některou z přísad odebrat, cena každé položky se bude pohybovat kolem 10 Kč. Jak už je u McDonald's zvykem, nabídka prémiových burgerů se po 8 týdnech mění – stejně tak se budou měnit i ingredience k přidání. Tak, aby vždy nejlépe ladily s aktuálním burgerem. Služba již v některých zemích funguje, jednou z nejoblíbenějších ingrediencí navíc jsou papričky jalapeňos.
„Po pilotním testu burgerů na míru ve třinácti českých restauracích víme, že si naši zákazníci rádi upraví burger podle toho, co mají rádi,“ komentuje novou službu Zuzana Svobodová, PR ředitelka McDonald's a dodává: „Buger na míru není jen o tom, že do něj v kuchyni přidají o okurku navíc. Kvůli naší strategii přizpůsobování nabídky přáním zákazníků jsme změnili celý koncept kuchyní, zavedli jsme samoobslužné kiosky a nainvestovali v řádu desítek milionů korun.“
Až 12 dalších položek si nově mohou zákazníci McDonald's přidat do svých burgerů z prémiové řady. Nejde přitom jen o plátek masa navíc. Aktuální burgery Maestro mohou být obohaceny třeba o parmezán, rajčata, čerstvé okurky, jalapeños, nakládané okurky, slaninu, chedar, ementál nebo i polníček. Každá surovina bude k přidání maximálně ve dvou porcích. Pokud burgeru bude naopak něco přebývat, mohou si zákaznici některé suroviny u samoobslužného kiosku i odebrat.
Personalizace, tedy přizpůsobení nabídky chuti a preferencím zákazníka, je dlouhodobým cílem McDonald's. „Dalším krokem v blízké budoucnosti by mělo být zavedení nejmodernějších technologií, které nám na digitálních displejích umožní zobrazit personalizovanou nabídku produktů, a to podle části dne, aktuálního počasí, právě nejžhavější nabídky nebo, pokud budou zaregistrování, podle osobních preferencí našich zákazníků,“ komentuje dále Zuzana Svobodová.
Český McDonald's už předloni nabral směr uspokojování potřeb zákazníků s různými potravinovými intolerancemi, a to konkrétně s burgerem v bezlepkové variantě. Nově chce jít ještě dál a nabízet burger rovnou bez housky. „Burger bez žemle v tuto chvíli testujeme a čekáme, jak na tuto variantu budou reagovat čeští zákazníci. Například v sousedním Rakousku se velice dobře ujala, takže doufáme, že udělá radost i návštěvníkům našich restaurací v České republice. Odebráním housky burger ztratí nejen veškerý obsah lepku, ale taky značnou část sacharidů a zmenší se i objem kalorií,“ vysvětluje Zuzana Svobodová.