Rekord: Lidé podpořili nemocné děti více jak čtvrt milionem ručiček

19. červenec 2023

Více jak čtvrt milionu prodaných samolepek ručiček a výtěžek převyšující 6 milionů korun. To je rekordní statistika letošní akce společnosti McDonald’s na podporu nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda, který provozuje v pražské FN Motol unikátní Dům poskytující zdarma ubytování rodinám dlouhodobě nemocných dětí.

Osudy nemocných dětí a jejich rodin nejsou lidem lhostejné. Svědčí o tom červnová kampaň společnosti McDonald’s, kdy si mohli zákazníci k libovolné objednávce zakoupit samolepku ručičky a podat tak pomocnou ruku nadačnímu fondu Dům Ronalda McDonalda. Celkem se jich v 115. českých restauracích prodalo neuvěřitelných 253 687 kusů, dalších 2 262 pak prostřednictvím delivery služeb. Celkový výtěžek akce je 6 398 725 korun, což je ve více než dvacetileté historii nadačního fondu rekordní částka. „Chtěla bych poděkovat všem těm, kteří si samolepku objednali a rozhodli se nadační fond podpořit a pomoct tak rodinám vážně nemocných dětí, aby mohly být spolu. Neméně velký dík patří také všem licenčním partnerům a zaměstnancům McDonald’s, kteří se do charitativní akce zapojili a podpořili tuto aktivitu v restauracích. Za celý tým nadačního fondu bych chtěla tlumočit naše upřímné dojetí a radost z rekordní částky. Ještě jednou mnohokrát všem děkujeme,“ říká ředitelka nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda Ivana Švingrová Pešatová.

Nejvíce přispívali lidé v regionech

V přepočtu prodaných samolepek na 1000 transakcí byla nejúspěšnější restaurace v Mladé Boleslavi, v těsném závěsu se umístila pobočka McDonald’s v ostravské Porubě a pomyslné stupínky vítězů uzavírá Praha, a to restaurace na Proseku. Vybrané prostředky pomohou nadále provozovat první český Dům Ronalda McDonalda ve FN Motol. Ten poskytuje zdarma komfortní ubytování rodinám dlouhodobě se léčících nebo hospitalizovaných dětí, aby si všichni mohli zůstat nablízku v takto náročných chvílích.

Přihlášení k odběru newsletteru