MyOrder FAQ

Co je služba MyOrder a kde ji využít?

MyOrder je naše nová služba, která vám umožní pohodlně si objednat jakékoliv jídlo z menu nebo využít váš oblíbený kupon, prostřednictvím naší aplikace.

Jak objednat přes MyOrder?

Je to velmi jednoduché: V aplikaci přejděte do sekce Objednat. Poté vyberte restauraci, kde chcete objednávku zadat. Vyberte si produkty a rozhodněte se, kde si je vyzvednete: u pultu, u stolu, na McDrive, nebo na vybraných restauracích využijte službu „Parkuj a vyzvedni“. Vyberte typ platby a zadejte potřebné údaje. Po dokončení objednávky klikněte na „Zaplatit a objednat“. A je to!

Důležité: Objednávku můžete zadat již cestou do restaurace, ale pamatujte, že bude připravena už do 3-5 minut. Ujistěte se, že jste dostatečně blízko, abyste dorazili včas 😉. Pokud objednáváte na McDrive, je možné si objednávku vyzvednout do 2 hodin.

Co když jsem si objednal ze špatné restaurace?

Pokud se nemůžete dovolat do vybrané restaurace, ve které jste zadali objednávku, nebo jste si omylem vybrali špatnou restauraci, použijte kontaktní formulář v aplikaci a kontaktujte oddělení služeb pro zákazníky. Jako předmět tiketu vyberte "Objednat a vyzvednout" a popište svůj problém.

Mohu změnit zaplacenou objednávku?

Pokud byla objednávka zadána a zaplacena, bohužel ji nelze změnit.

Dostanu svou objednávku, pokud se můj telefon po potvrzení platby vypnul?

Ano, potvrzení o platbě znamená přijetí objednávky restaurací.

Obdržím svou objednávku, pokud se můj telefon odpojí PŘED potvrzením platby?

Bohužel ne, protože v tomto případě restaurace vaši objednávku neobdržela. Z vašeho účtu také nebyly účtovány žádné poplatky.

Co když jsem zaplatil za produkt, který již ve vybrané restauraci není k dispozici?

Produkty, které jsou ve vybrané restauraci nedostupné, by měly být v aplikaci označeny štítkem „nedostupné“. Pokud jeden z objednaných produktů není dostupný, obdržíte příslušnou zprávu v aplikaci.

Jaké platební metody jsou dostupné v MyOrder službě?

V MyOrder můžete zaplatit kreditní a debetní kartou (včetně Visa a Mastercard) a také pomocí Apple Pay a Google Pay.

Jak mohu upravit své platební metody?

Zvolte „Můj účet“ a potom „Způsoby platby“. V této sekci můžete odebrat nebo přidat kartu - pouze úprava informací o kartě není možná.

Kdy bude z mého bankovního účtu stržena částka za objednávku?

Platba bude provedena po kliknutí na "Potvrdit a zaplatit" v aplikaci. 

Dostanu po zaplacení objednávky účtenku?

Ano, po obdržení objednávky dostanete účtenku.

Nemohu si vyzvednout svou objednávku – budou mi vráceny peníze?

Pokud si nemůžete objednávku vyzvednout, peníze vám bohužel nebudou vráceny, jelikož produkty byly připraveny přímo pro vás.

Peníze vám budou vráceny pouze pokud jste si nevyzvedli objednávku vytvořenou na McDrive.

Kdy si musím objednávku vyzvednout?

Díky MyOrder si můžete v McDonald's objednat ještě předtím, než vůbec dorazíte do restaurace. Je to pohodlné, ne? 😉

Pokud objednáváte s vyzvednutím na výdeji, nezapomeňte být v restauraci do 3-5 minut od zadání a zaplacení objednávky. Pokud jste příliš daleko, počkejte, až budete dostatečně blízko a až potom zadejte objednávku. Pokud jste zvolili vyzvednutí na McDrive, máte na vyzvednutí objednávky maximálně 2 hodiny. Pokud si chcete objednat jídlo u stolu nebo s „Parkuj a vyzvedni“, objednávejte až po usazení u stolu nebo na parkovišti.

Vyzvednutí u vašeho stolu

Co takhle si objednat přímo ke stolu? Je to tak lehké! Najděte stůl se štítkem a číslem pro službu MyOrder. Jako místo vyzvednutí zvolte "Objednávka ke stolu" a do aplikace zadejte číslo stolu. Zaplaťte objednávku a počkejte, až ji zaměstnanec přinese. Pokud jsou všechny stoly plné, počkejte, až se jeden uvolní, nebo zvolte jiný způsob vyzvednutí😉

Vyzvednutí na výdeji

Nebo si raději objednávku vyzvednete sami? Pokud ano, zaškrtněte při výběru místa vyzvednutí „Na výdeji“. Zaplaťte za objednávku a počkejte, až se na obrazovce objeví číslo objednávky.

Vyzvednutí u McDrive

To je skvělá volba pro motoristy. Objednávku můžete dokončit a zaplatit předem a jako místo vyzvednutí vybrat McDrive. Číslo objednávky se objeví na obrazovce aplikace. Zajeďte k McDrive a sdělte zaměstnanci číslo vaší objednávky. Vaše objednávka bude připravena na McDrive okně.

Důležité: Na vyzvednutí objednávky na McDrive máte maximálně 2 hodiny od zadání objednávky.

Vyzvednutí PARKUJ A VYZVEDNI

Novinka! Přejete si obdržet objednávku přímo do auta? Přijeďte do restaurace a zaparkujte v oblasti označené „Parkuj a vyzvedni“. Objednejte si přes aplikaci, jako místo vyzvednutí zvolte „Parkuj a vyzvedni“ a zadejte číslo parkovacího místa, kde stojíte. Po zaplacení a přípravě objednávky vám ji zaměstnanec přinese přímo do auta.

Pokud není k dispozici žádné parkovací místo „Parkuj a vyzvedni“, počkejte, až se uvolní, nebo zvolte jiné místo vyzvednutí. Tento způsob vyzvednutí je dostupný pouze na vybraných restauracích

Způsoby vyzvednutí - omezení

Upozorňujeme, že ne všechny možnosti vyzvednutí jsou k dispozici ve všech restauracích. Objednávání u stolů také nemusí být dostupné, pokud restaurace nemá označené stoly.

Přihlášení k odběru newsletteru