Restaurace nové generace

Hlavním důvodem, proč přicházíme s restaurací nové generace, je záruka, že si náš zákazník odnese výrobek připravený přímo pro něho a dostane tak právě vyrobený produkt vysoké kvality a čerstvosti.

V původních restauracích McDonald’s byly naše burgery předpřipravené v tzv. produkční kontrole pod zdrojem tepla, kde čekaly na své zákazníky. Nyní je však připravujeme pro každého zákazníka individuálně, což zaručí křehkost a křupavost zeleniny, správnou konzistenci rozteklého sýra, čerstvost žemle a šťavnatost masa.

Věříme, že si naši zákazníci restaurace nové generace oblíbí, protože umožňují rozdílné způsoby objednávání a jsou důležitým krokem k větší variabilitě produktů a úpravě objednávek na míru každého zákazníka.

Poslední otevřené restaurace: Otevřeno od
Olomouc, Kafkova 11/05/2017
Brno, Galerie Vaňkovka 18/05/2017
Praha - Zličín, Shopping Park Avion 23/05/2017
Brzy otevřeme: Datum otevření Restaurace uzavřena
D3 (km 64 - směr Praha) 01/06/2017 28/05/2017 - 31/05/2017
Tábor 08/06/2017 04/06/2017 - 07/06/2017
Praha, Chlumecká (směr z centra) 15/06/2017 11/06/2017 - 14/06/2017

Podívejte se, jak probíhá přestavba restaurace McDonald’s ve čtyřech dnech:


Často kladené dotazy

  • Co je to restaurace nové generace?
  • Restaurace nové generace je koncept využívající moderní technologie, a to jak zákazníky při objednávání, tak našimi zaměstnanci při přípravě produktů. Tyto nové technologie našim zákazníkům umožňují vytvořit si objednávku na samoobslužném kiosku a interaktivně si ji poskládat. Díky novým technologiím zahájíme přípravu produktů v okamžiku objednání, čímž zaručíme 100% čerstvost. Každý produkt je připravený vždy pro svého zákazníka. Restaurace jsme, k potřebám našich zákazníků, vybavili tablety a silnější WiFi.
  • Proč jste se rozhodli pro tuto změnu?
  • Tímto krokem se nám otevírají dveře k dalším inovacím, které plánujeme do budoucna.
  • Čeká se na objednávky v restauraci nové generace déle?
  • V restauraci nové generace se čeká v jiném poměru. Dříve zákazníci čekali většinu času ve frontě na objednání, dneska čekají na samotnou přípravu jídla. Může to pak někomu připadat, že čeká déle.
  • Zavedli jste objednávkové kiosky proto, abyste ušetřili za personál?
  • Nikoliv. Restaurace nové generace vyžadují stejně početný personál.
  • Jaký je rozdíl mezi původní restaurací McDonald‘s a restaurací nové generace?
  • V původní restauraci McDonald’s jedna osoba přijímá objednávku a zároveň ji následně celou kompletuje a vydává, další zaměstnanec ji v kuchyni připraví. V restauraci nové generace jsme tento proces rozdělili na dílčí kroky a každý zaměstnanec se tak soustředí pouze na svou roli.
  • Budou všechny restaurace McDonald’s v ČR v tomto konceptu?
  • Až na pár výjimek, do budoucna plánujeme zavést koncept restaurace nové generace do všech našich restaurací.