McDonald’s a pražské restaurace mají troufalou kampaň pro cizince

Duck Adweek

Světová jednička na fastfoodovém trhu, společnost McDonald’s se spojila s vybranými pražskými hospodami a v termínu 30. srpna – 12. září společně povedou odvážnou kampaň cílenou na zahraniční návštěvníky. Reklamní nosiče v hlavním městě na několika zastávkách MHD budou inzerovat klasiky české kuchyně, zároveň budou obsahovat vzkazku o tom, že pokud české kuchyně už stačilo, je tu McDonald´s.

„Jedná se o spojení dvou různých světů. Počítáme s tím, že cizinci jezdící do České republiky touží ochutnávat českou kuchyni. Zároveň ale víme, že nezanedbatelná část našich zákazníků jsou právě turisté. Proto je ve spolupráci s českými restauracemi chceme takto vtipně upozornit jednak na perly české gastronomie, ale také na jistotu, kterou pro ně restaurace McDonald´s přestavují,“ komentuje kampaň Zuzana Svobodová, ředitelka PR komunikace Česká a Slovenská republika.
Kampaň realizovala reklamní agentura DDB a poběží na vybraných citylightech v hlavním městě po dobu dvanácti dnů. Mechanika kampaně dle kreativního ředitele Radouane Hadj Moussy spočívá v tom, že McDonald´s odvážně nabízí svůj reklamní prostor konkurenci a zve do českých restaurací, kde na oplátku při placení turisté dostanou vzkaz „Pokud už máte dost české kuchyně, víte kde nás najdete“ a do ruky dostanou mapku nejbližších McDonald´s restaurací. „Hlavní myšlenka této kampaně vychází z pocitu všech cestovatelů v cizí zemi. Každý rád ochutná místní speciality, ale po čase si dá rád něco, co zná z domova,“ uvádí za DDB kreativní ředitel Radouane Hadj Moussa.