Ikonické kuřecí McNuggets zcela bez fosfátů, s očištěnou etiketou a nově i burger bez housky

Praha, 11. 12. 2018 – Největší řetězec rychlého občerstvení, společnost McDonald’s, za posledních pár let prošla několika zásadními změnami. Od kroků, které vedly ke zjednodušení objednávání, jako zavedení samoobslužných kiosků nebo spolupráci s dovážkovou službou Uber Eats, až po možnost upravit si vybraný burger dle vlastních preferencí. Poslední ohlášenou změnou je vylepšení ikonických kuřecích nugetek a zavedení burgeru bez housky.

„V McDonald‘s pracujeme neustále na tom, aby se naše nabídka jídla vyvíjela k lepšímu a byla v souladu s aktuálními výživovými trendy a požadavky našich zákazníků,“ komentuje změnu Zuzana Svobodová, PR ředitelka společnosti McDonald´s pro Českou republiku a Slovensko a dodává: „McDonald’s Chicken McNuggets prošly úspěšným odzkoušením vylepšené receptury, která se přitom nijak neprojeví ve výsledné chuti a naši zákazníci si je tak teď dopřejí zcela bez fosfátů. Na etiketě nejslavnějších kuřecích nugetek tak kromě kypřícího prášku do pečiva obsaženého v těstíčku zůstávají složky výhradně přírodního původu.“ Na vývoji produktu se podílela německá divize nadnárodní společnosti OSI, která je dlouhodobě zpracovatelem kuřecího masa právě pro McDonald’s.

 

Bez lepku a bez žemle

McDonald’s v České republice předloni nabral směr k uspokojování potřeb zákazníků s různými potravinovými dietami, a to konkrétně s burgerem v bezlepkové variantě. V tuto chvíli jde „Mekáč“ ještě dál a nabízí burger rovnou bez housky. Hovězí maso se salátem nahrazujícím žemli bude dostupné ve variaci s grilovaným hermelínem. „Burger bez žemle máme dostupný zatím v restauraci na pražské Jjižní spojce směrem k Barrandovu a v Liberci a čekáme, jak budou na tuto variantu reagovat čeští zákazníci. Třeba v sousedním Rakousku se velice dobře ujala, takže doufáme, že udělá radost i návštěvníkům našich restaurací v České republice. Odebráním housky 

burger ztratí nejen veškerý obsah lepku, ale taky značnou část sacharidů a zmenší se i objem kalorií,“ vysvětluje Zuzana Svobodová.

Možnost odebrání housky zapadá do dlouhodobého konceptu tzv. customizace, kdy si zákazníci restaurací McDonald’s budou postupně moci upravovat stále více z běžné nabídky společnosti. V tuto chvíli funguje v řadě restaurací možnost přizpůsobení sezónních produktů, které se mění každých šest týdnů.