Nepřišel mi e-mail s kódem pro dvoufázové ověření.

Zkontroluj, jestli e-mail nepřišel do spamu a případně požádej o opětovné zaslání kódu. Pokud kód nepřichází, ověř si, jestli máš účet registrovaný pod správným e-mailem.

Vlastním telefon Honor/Huawei a aplikaci McDonald's nemůžu najít ke stažení.

Naše aplikace je dostupná v oficiálním obchodu Google Play/App Store. Instalace z jakéhokoliv jiného zdroje není povolena.

Musím využívat dvoufázové ověření?

Ano, funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k dalšímu vývoji aplikace.

Jak často se mění nabídka kuponů?

Kupony se pravidelně obměňují, někdy i každý týden. Platnost některých nabídek může být omezená na jeden den.

Proč nevidím své kupony?

Ujisti se prosím že jsi přihlášený/á. Aby kupony v appce správně fungovaly, potřebujeme také tvůj souhlas s podmínkami užití. A to nejen pro Česko, ale i pro profily všech dalších zemí do kterých jsi se v appce přihlásil/a. Nabídky se ti opět zobrazí, když se přepneš do jedné ze zemí, které jsi navštívil/a a podmínky v ní schválíš.

Proč vidím jiné kupony než někdo jiný?

Nabídka kuponů je šitá na míru na základě vašich preferencí, proto má každý uživatel jiné kupony.

Potřebuji obnovit zapomenuté heslo. Jak na to?

V sekci „Účet“ klikni na „Zapomněl jsi heslo?“. Na registrovaný e-mail ti pak pošleme nové.

Nejde mi načíst QR kód u kuponu.

Zkus naskenovat kupon z jiného úhlu. Pokud se to ani tak nepovede, pod QR kódem je číselný údaj, který můžeš nadiktovat obsluze nebo ho zadat na kiosku.

Dají se kupony využít i na McDrive?

Ano, pokud není u konkrétního kuponu přímo uvedeno, že ho nelze uplatnit na McDrive.

Dají se kupony využít při objednávce přes McDelivery?

Kupony lze využít pouze pro nákup v restauraci (případně v McDrive). U některých může být nákup omezený, např. jen na samoobslužný kiosek.

Kde najdu kupon za anketu Váš názor?

Odměnu za vyplněnou anketu najdeš mezi ostatními kupony.

Nestihl/a jsem včas uplatnit kód z kuponu Váš názor. Je možno jej vygenerovat znovu?

Bohužel ne. Po uvedeném datu je kód neplatný.

Kolik kuponů z aplikace je možno uplatnit v rámci jedné objednávky?

V rámci jednoho nákupu můžeš uplatnit neomezené množství kuponů (pokud u individuálních kuponů není uvedeno jinak). Během jednoho nákupu ale nelze uplatnit kupony z více zařízení.

Je možno uplatnit slevový kupon z aplikace i po vypršení jeho platnosti?

Kupon lze využít pouze do konce jeho platnosti.

Mohu jeden kupon využít vícekrát?

Každý kupon je možné využít jen jednou.

Proč má aplikace tak složité bezpečnostní opatření?

Stále pracujeme na tom, aby bylo používání aplikace co možná nejpohodlnější. Funkce dvoufázového ověření je v současné době nezbytná k jejímu dalšímu vývoji.

Proč nejde uplatnit kupony z více zařízení v jedné objednávce?

Bohužel v současné chvíli toto systém neumožňuje. V jedné objednávce lze vždy uplatnit kupony pouze z jednoho zařízení.

Mám telefon Xiaomi, Redmi nebo Poco a appku nemůžu spustit.

Aplikaci je možné spustit pouze na zařízení s globální verzí systému. Pokud má tvůj telefon systém určený pro indický nebo čínský trh, aplikace ti bohužel fungovat nebude.

Mám Android

Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému a že zařízení není rootováno. V aplikaci Google Play aktivuj funkci „Play Protect“ (najdeš ji, když klikneš vpravo nahoře na svůj profil). Funkce slouží ke skenování zařízení a najde např. škodlivé aplikace, které by mohly být příčinou problému. K interpretaci chyby pomocí kódu je potřeba pouze první písmeno a číslice z kódu.

Android
Kód Řešení
D2-401.1 Zařízení neprošlo bezpečnostní kontrolou. Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému a že zařízení není rootováno. V aplikaci Google Play aktivuj funkci „Play Protect“ (najdeš ji, když klikneš vpravo nahoře na svůj profil). Funkce slouží ke skenování zařízení a najde např. škodlivé aplikace, které by mohly být příčinou problému.
D3-401.3 Zařízení neprošlo bezpečnostní kontrolou. Ujisti se, že používáš oficiální verzi operačního systému, že zařízení není rootováno a že nemáš nainstalované žádné škodlivé aplikace.
E1 Ujisti se, že máš nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pokud problém přetrvává, zkus to, prosím, později.
E2 Tato sekce vyžaduje připojení k internetu.
E3 Tato nabídka již byla uplatněna pomocí jiného účtu na tomto zařízení.
Tato e-mailová adresa je už zaregistrovaná. Zkus to, prosím, znovu s jiným e-mailem.
Toto telefonní číslo je už zaregistrované. Zkus to, prosím, znovu s jiným číslem.
E4 Je nám líto, ale zdá se, že tady právě teď není nic k vidění. Zkus to, prosím, za několik minut znovu.
E-mailová adresa nebyla nalezena.
E9 Zdá se, že nastavení času na tomto zařízení není správné. Zkontroluj, prosím, nastavení času a data a zkus to znovu.
E10 Tvůj účet byl uzamčen. Kontaktuj nás, prosím.
E12 Nainstalovaná verze aplikace není aktuální. Stáhni si novou verzi a zkus to znovu.
E13 Nainstalovaná verze Google Play není aktuální. Aktualizuj si prosím službu Google Play.
Q1
Q2
Q3
Q4
Vypadá to, že toto zařízení je rootováno. Odinstaluj, prosím, všechny aplikace používané k rootování a zkus to znovu.
W0
W1
W2
Zdá se, že aplikace byla nainstalována z neznámého zdroje. Nainstaluj, prosím, oficiální verzi z Google Play.
Mám iOS

U většiny chyb se ti zobrazí jen obecná chybová zpráva „Ups! Něco se pokazilo!“. Řešení záleží na chybovém kódu, který se ti zobrazí. Tady je seznam těch nejčastějších chyb.

Android
Kód Řešení
DIF400 Problém může být způsoben chybou v aplikaci. Zkus to, prosím, znovu později.
DIF400.4 Nastavení času na zařízení není správné. Přepni si hodiny na automatické a zkus to znovu.
DIF401.2 Aplikace neprošla bezpečnostní kontrolou. Stáhni si update přes Apple Store. Příčinou problému může být i chybějící bezpečnostní klíč. Po uplynutí posledního dne v měsíci bude aplikaci povolen nový.
DIF403 Bezpečnostní klíč aplikace byl ztracen z důvodu obnovení továrního nastavení nebo obnovení zálohy. Po uplynutí posledního dne v měsíci bude aplikaci povolen další bezpečnostní klíč.
NET-VAL-401 Restartuj aplikaci. Pokud problém přetrvá, zkus aplikaci přeinstalovat. Když nepomůže ani to, restartuj telefon.
NET-VAL-403 Na telefonu došlo k obnovení továrního nastavení, nebo že ses nedávno přihlásil/a na novém zařízení. Počkej, prosím, do prvního dne nadcházejícího měsíce a pak to zkus znovu, případně přeinstaluj aplikaci.
NET-VAL-500 V současné době máme problémy se sítí. Zkus to, prosím, později.
NET-AKA-403 Zkus to, prosím, znovu za pár dní.
URL-NCI
URL-UUN-1005
Zařízení ztratilo připojení k síti. Zkontroluj, zda je připojeno k internetu, a zkus to znovu.
IAE-AFU Stáhni si nejnovější verzi aplikace z App Store.
IAE-ATU K dalšímu používání aplikace bude nutné přijmout aktuální podmínky.
IAE-AJB Byly na zařízení provedeny technické změny? Nepodporujeme telefony, u kterých došlo k manipulaci s operačním systémem.
IAE-DNT Zkus přeinstalovat aplikaci.
TOK-TNR
TOK-TTI
TOK-TRT
TOK-TMR
AVE-AER
Restartuj aplikaci. Pokud problém přetrvá, zkus aplikaci přeinstalovat. Když nepomůže ani to, restartuj telefon.
GEN-GNC Ověř, zda je telefon připojený k internetu.
MLE-LOF Nabídka již není k dispozici.
MLE-NST Nastav hodiny v telefonu na automatické.
PLX Zkus to, prosím, znovu později. Pokud problém přetrvá, přeinstaluj aplikaci.

Přihlášení k odběru newsletteru